Top 5 Vikram South Indian Hindi Dubbed Movies

Kennedy John Victor is an Indian South Actor who better known with his stage name Vikram. He was born on 17 April 1966 and completed his education from Loyola College. He is a most popular South Indian actor who debuted a number of Hit films such as "Anniyan - 2005", "Sethu 1999", "I - 2015",, etc.

Here, we a have created a list about Vikram South Indian Hindi Dubbed movies which are also available on Youtube. So, let's talk about such as movies which details are mentioned below:- Top 5 Vikram South Indian Hindi Dubbed Movies 

Kadaram Kondon/Aparichit 2

Kadaram Kondon/Aparichit 2 is a action based South Indian Movie which has been released in Hindi also. The film is directed by Rajesh Selva which music given by M. Ghibran and film produced by Kamal Haasan.

Iru Mugan


Iru Mugan is a South Indian Movie which has been released on 8 September 2016, directed by Anand Shankar. Shibu Thameens produced this film in which Nayantara, Vikram, Nithya Menen and Thambi R…

5 Sahabat Berpetualang Ke Hutan Flora

Aku bernama Lisa aku mempunyai 4 sahabat yang bernama Nadia, Yusti, Nayla dan Tyas. Kami berkumpul di rumah pohon rahasia kami.

“eh teman-teman yuk kita berpetualang ke hutan Flora?” ajak Tyas.
“ya mumpung besok libur…” jawab Yusti.
“untuk tidurnya gimana aku nggak punya tenda nih…” ucap Nadia.
“aku ada 2 di rumah..” kata Nayla.
“ya sudah besok kita ke hutan Flora.” tambah Nayla.
“jangan lupa nanti bawa peralatan-peralatan ya.. besok kita berkumpul di sini ya..” kata Lisa.
“iyaaa…”
“aku pulang ya”
“yaa kami juga mau pulang dadaaa…”

“Ma aku pulang, assalamualaikum..”
“walaikumsalam..”
“Ma boleh enggak besok ke hutan flora bareng temen-temen?”
“boleh kok tapi hati -hati ya!”
“ya, Ma”

Keesokannyaa.
“hai teman-teman mana Tyas?”
“belom datenglah”
“maksudku lagi ngapain?”
“ya nggak tahulah!”

“kamu bawa apa yus?” tanya Lisa.
“aku bawa bahan-bahan untuk dimakan”
“kalau kamu Nad?”
“bawa alat-alat mandi.”
“kamu Nay? alat-alat tidur. Tuh Tyas lama banget yas!”
“maaf ya..”
“ya.. bawa apa yas?”
“pakaian sama Mba Lala biar aman tunggu, apa lagi yoo kita berangkat yu!”

Setelah sampai mereka memilih tempat yang ada sungainya kata Mba Lala kalau sudah sampai langsung diriin tenda biar nggak keburu magrib. Setelah diriin tenda kami mencari kayu bakar dan mandi. Dan kami memasak mie instan.
“Mmm.. enak ya?”
“iya..”

Kami pun tidur. Saat paginya kami bangun dibangunin Mba Lala dan salat subuh bersama. Setelah salat kami mandi makan dan pulang.

TAMAT

Cerpen Karangan: Nadia El-Haq Ansori
Nama Nadia El-Haq Ansori. Kelas dua SDN Wates Lampung Tengah.

Comments

loading...

Popular posts from this blog

Exciting Nightlife in Ho Chi Minh City

Best Time to Trek in Nepal

4 Essentials of Great Vape Cartridge Boxes

To Love without Certainty

Considerations For Your Go-To Product Boxes Manufacturer

How Important Personal Health Care by Electronics Health Care Products at Home or Out Side?

PENGERTIAN NUBUATAN NABI YESAYA

BLACK LISTING OF CONTRACTOR IMPERMISSIBLE AFTER LOOSING AN ARBITRATION ON THE SAME ISSUE

Global Chlorotoluene Market Outlook 2017-2022, Market Size, Trends and Research Report

How Urban Schools Can Provide More Coherent Professional Development